Scroll Top

مشاوره ارزش گذاری و تبادل فناوری

مشاوره رایگان ارزش گذاری و تبادل فناوری
اقتصاد دانش بنیان را می توان نوعی از اقتصاد دانست که در آن تولید و بهره برداری از دانش، نقش عمده ای در ایجاد ثروت ایفا می کند. آنچه در این چارچوب اهمیت پیدا می کند، تجاری سازی طرح ها و ایده های نوآورانه و دانش بنیان است. تحقق اقتصاد دانش بنیان مستلزم شکل گیری زیست بومی است که در آن کلیه حقوق صاحبان ایده به طور دقیق محاسبه و ثبت گردد.

مشاوره حقوق تبادل فناوری: (ویژه شرکت های خلاق صادراتی)
مشاوره حقوقی تبادل فناوری در زمینه های قوانین مرتبط با انتقال فناوری، مشاوره پیرامون قراردادهای انتقال فناوری، تدوین، تهیه و ویرایش پیشنویس قراردادهای مرتبط با موضوع انتقال فناوری، مشاوره پیرامون دعاوی حقوقی ایجاد شده پیرامون مباحث انتقال فناوری، موارد مربوط به فرآیند مذاکره شامل برنامه‌ریزی پیش از مذاکره، سازماندهی تیم مذاکره، آماده سازی برای مذاکرات، تکنیک‌های مذاکره و … ارائه می گردد.

مشاوره قیمت گذاری سهام و ارزش گذاری دانش فنی
از آنجایی که تحقق اقتصاد دانش بنیان مستلزم شکل گیری زیست بومی است که در آن کلیه حقوق صاحبان ایده به طور دقیق محاسبه و ثبت گردد، توجه به ارزشگذاری فناوری و کسب و کارهای نوآورانه ، امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. در همین راستا مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی، با هدف استاندارد نمودن فرآیندهای شناسایی، محاسبه ارزش و ثبت دارایی های کسب و کارهای دانش بنیان ، اقدام به تدوین شیوه نامه و ارائه این خدمت مشاوره نموده است.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور به مدیرعامل شرکت پیامک ارسال شده است)

3- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
– مرکز شرکت های دانش بنیان (ویژه کلیه شرکت های خلاق)
– مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

( در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات با شماره 83532474 – 021 تماس بگیرید)

نظر بگذارید