Scroll Top

مسابقه ملی بسته‌بندی صنایع دستی

مسابقه-ملی-بسته-بندی-صنایع-دستی

امیرعلی مجیدی مسئول اجرایی این مسابقه گفت :

صنایع دستی در هر کشور، نمادی از فرهنگ و هویت آن به شمار می رود اما در ایران صنایع دستی با پیشینه‌ای غنی و پرقدمت،جایگاهی ویژه ای داشته و سالیان سال است که چشم خریداران و دوستداران هنرهای اصیل ایرانی را به خود خیره کرده است.

در صنعت گردشگری به ویژه صنایع دستی، یکی از شاخص های اصلی زنجیره تولید تا مصرف، بسته بندی است، که شاید این موضوع تا حدودی ساده جلوه کند، اما نقش کلیدی این موضوع در برندسازی(branding)، زیبایی‌شناسی، نگهداری کالا و در نهایت تجاری سازی بر کسی پوشیده نیست. باید پذیرفت که صنایع دستی امروز با ضعف بسته بندی روبرو شده است.

با توجه به فعالیت بیش از ۵۰ هزار هنرمند صنایع دستی که در قالب یک سوم صنایع دستی جهان در استان اصفهان کار می کنند، اولین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی ایران به میزبانی نصف جهان از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۳ مردادماه برگزار خواهد شد.

در جشنواره بین‌المللی صنایع دستی ایران برای نخستین بار به موضوع مهم بسته‌بندی در صنایع دستی پرداخته شده است ،این مسابقه در سطح ملی و با توجه به میزان اهمیت و تاثیرگذاری بر اقتصاد پویای صنایع دستی در سه بخش

۱_ استفاده از صنایع دستی برای بسته بندی صنایع دستی

۲ _ استفاده از صنایع دستی برای بسته بندی سایر محصولات و

۳ _ استفاده از سایر محصولات برای بسته بندی صنایع دستی

برگزار می گردد.

تمام تلاش ما بر این است که ان شاء الله بهترین اتفاقات در زمینه صنایع دستی مخصوصا بسته‌بندی محصولات صنایع دستی شکل بگیرد .

 

مسابقه-ملی-رطاحی-بسته-بندی-خانه-خلاق-استان-اصفهان
مسابقه-ملی-رطاحی-بسته-بندی-خانه-خلاق-استان-اصفهان

نظر بگذارید