Scroll Top

توسعه بازار داخلی

خدمات توسعه بازار داخلی

آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی، ایحاد زیرساخت‌های افزایش فروش، همکاری‌های فناورانه و… از مهمترین نیازهای شرکت‌ها در مسیر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان محسوب می‌شود. بر همین اساس موسسه خدمات فناوری تا بازار با حمایت نهادهای حمایتی و با در اختیار داشتن شبکه‌ای از مشاوران و کارگزاران مجرب در این حوزه‌ سعی نموده تا بخشی از نیازهای شرکت‌ها در این زمینه را مرتفع نماید.

خدمات مشمول این حمایت

  • بازاریابی دیجیتال
    شرکت‌های متقاضی به منظور برای بهره‌مندی از حمایت‌های مربوط به خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بخشی از هزینه‌ها را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت نمایند.
  • مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی (مناقصات)

مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی در زمینه رفع ابهام، قواعد و الزامات اجرایی ارجاع کار و مناقصات و … در مدلهای حضوری، تلفنی و یا مکاتبه ای به شرکت ها ارائه می گردد. سرفصل های قابل بحث در این ایستگاه مشاوره شامل موارد زیر است:

مشاوره برای تهیه‌ی پیشنهادهای بهتر و برنده‌شدن در مناقصات و دیگر رقابتهای ارجاع‌کار؛ بررسی و راه‌حل اختلافات شرکتها و کارفرمایان در امور مناقصات و ارجاع‌کار؛ رفع ابهام قواعد و الزامات اجرایی ارجاع‌ کار(مناقصه و خرید خدمات مشاوره)؛ نکات اجرایی در ارزیابی کیفی شخصیت و توانایی شرکتها؛ نکات اجرایی در ارزیابی فنی و بازرگانی پیشنهادها و محصولات شرکتها؛ الزامات قراردادهای دولتی و تغییرات، الحاقات و متمم‌ها در قراردادهای دولتی

  • مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی در موضوعات مرتبط با تحلیل بازارهای هدف، کانال‌های فروش، برندسازی، استراتژی های ورود به بازار و … به شرکت‌ها و متقاضیان ارائه می‌گردد.

  • مشاوره قیمت گذاری محصول

مشاوره قیمت گذاری به منظور تعیین قیمت یک کالا یا مجموعه ای از کالاها به منظور عرضه به بازار با درنظر گرفتن شرایط رقابتی قابل ارائه است.

  •  مشاور بازاریابی دیجیتال

مشاور بازاریابی دیجیتال به منظور ارائه بهترین راهکارها برای بازاریابى و تبلیغات در فضای اینترنتی به شرکت‌های متقاضی ارائه می گردد.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور به مدیرعامل شرکت پیامک ارسال شده است)

3- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
– مرکز شرکت های دانش بنیان (ویژه کلیه شرکت های خلاق)
– مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

( در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات با شماره 83532474 – 021 تماس بگیرید)

نظر بگذارید