Scroll Top

اعزام و پذیرش هیات های تجاری

اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری
ارتباطات بین‌المللی یکی از الزمات اولیه در فرآیند بین‌المللی شدن شرکت‌ها و صادرات محصولات و خدمات می‌باشد. حضور در هیات‌های تجاری بین‌المللی همواره از طرف دولت‌ها مورد حمایت قرار گرفته و بر همین مبنا کریدور نیز بعنوان بازوی اجرایی مرکز در توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان، از اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در راستای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند. پذیرش و اعزام این هیات‌ها و یا افراد می‌تواند با هدف‌های مختلفی نظیر توسعه بازار، رصد رقبا و فناوری‌های مشابه، سرمایه‌گذاری مشترک؛ آموزش و کسب تجربه در حوزه‌های مختلف باشد. لذا و بر اساس اختیارات مرکز و در راستای حمایت از صادرات کالاها و خدمات، نفوذ و حضور صادراتی در بازارها، افزایش سهم بازار موجود، پرداخت بخشی از هزینه‌های اعزام “هیأت‌های صادراتی، بازاریابی و سرمایه‌گذاری محصولات دانش‌بنیان” در چارچوب این آیین‌نامه قابل اقدام می‌باشد.

اعزام هیات تجاری به منظور رصد فناوری‌های مشابه در نمایشگاه و یا بازدید از پارک‌های فناوری و همچنین اعزام هیات تجاری به همراه مقامات بلندپایه به منظور حضور در نشست‌های B2B با شرکت‌های متناظر صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است برای دریافت خدمات مذکور شرکتها باید قبل از برگزاری رویداد، فرم ارزیابی آمادگی صادرات را در سامانه era.tesc.ir تکمیل کرده و پس از احراز شرایط لازم حمایت از شرکت ها بعمل خواهد آمد.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور به مدیرعامل شرکت پیامک ارسال شده است)

3- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در بخش زیر:
مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

( در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات با شماره 83532474 – 021 تماس بگیرید)

نظر بگذارید