Scroll Top

تهیه گزارشات تحقیق بازار

حمایت از تدوین گزارش تحقیقات بازار داخلی

 

تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلی‌ترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف می‌باشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرف‌کننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار می‌باشد. بر همین اساس خدمات مختلفی با توجه به نیاز شرکت‌ها در این بخش مورد حمایت قرار می‌گیرد.

خدمات مشمول این حمایت:

  • گزارشات تحقیقات بازار داخلی
    این گزارشات با هدفی جامع و به منظور شناسایی دقیق بازار یک فناوری که عمدتاً دارای کاربردهای متنوع در حوزه مختلف صنعتی است، تدوین می‌گردد. گزارشات جامع تحقیقات بازار در مقایسه با گزارشات مطالعه فرصت، دارای سرفصل‌ها و عمق بیشتری هستند بنابراین زمان و هزینه تهیه آن به مراتب بالاتر خواهدبود که بر مبنای شرح خدمات و روش‌های بدست آوردن اطلاعات قابل تغییر می‌باشد.
  • گزارش مطالعه فرصت
    هدف اصلی از تهیه چنین گزارشاتی انجام مطالعه اولیه بازار و بررسی پتانسیل‌های ورود به بازار با صرف زمان و هزینه پایین می‌باشد. این گزارشات در مقایسه با گزارشات جامع تحقیقات بازار از عمق و دقت پایین‌تری برخوردار هستند اما به عنوان یک راه‌حل سریع جهت پاسخگویی به نیازهای صاحبان کسب و کارها، طراحی گردیده است.
  • مشاوره بازاریابی بین الملل (خلاق صادراتی)
    مشاوره بازاریابی بین المللی در زمینه های تحقیق در بازار صادراتی، انتخاب بازار هدف، استراتژی رقابتی در صادرات و تعرفه ترجیحی و … ارائه می گردد.
  • مشاوره تحقیقات بازار بین الملل (خلاق صادراتی)
    مسائلی از جمله بررسی و شناسایی بازارهای بین‌المللی مناسب، آنالیز رقبا و تحلیل الگوی خرید و مصرف، تعیین پیش‌نیازهای ورود به بازار بین‌الملل و … در پیشخوان مشاوره‌های تحقیقات بازار بین‌الملل به متقاضیان ارائه می‌گردد.
  • مشاوره تحقیقات بازار داخلی
    مشاوره تحقیقات بازار داخلی به منظور آشنایی و رفع ابهامات در خصوص شناسایی بازار هدف، تحلیل مشتریان و رقبا، بررسی وضعیت تولید و مصرف محصول در بازار، کانال‌های توزیع، الزامات و نیازهای ورود به بازار و … ارائه می‌گردد.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور به مدیرعامل شرکت پیامک ارسال شده است)

3- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
– مرکز شرکت های دانش بنیان (ویژه کلیه شرکت های خلاق)
– مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

( در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات با شماره 83532474 – 021 تماس بگیرید)

نظر بگذارید