Scroll Top

تبلیغات و اطلاع رسانی

حمایت مالی از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شرکت های خلاق

فضای کسب و کار در دنیای امروز به شدت تغییر یافته است و تبلیغات به عنوان بازوی اصلی فروش و توسعه‌ بازار شناخته می‌شود‌. در راستای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از توسعه بازار و بازاریابی محصولات آنها، بخشی از هزینه‌های طراحی و تهیه ابزارهای تبلیغاتی(سایت، کاتالوگ و..) به صورت حمایت بلاعوض به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد.

خدمات مشمول این شیوه نامه:

  • بازاریابی دیجیتال
    شرکت‌های متقاضی به منظور برای بهره‌مندی از حمایت‌های مربوط به خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بخشی از هزینه‌ها را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت نمایند.
  • تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک و…
    شرکت‌های متقاضی به منظور برای بهره‌مندی از حمایت‌های مربوط به خدمات ساخت تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک و … می‌توانند بخشی از هزینه‌ها را پس از ارزیابی دریافت نمایند.
  • طراحی لوگو و نشان تجاری
  • طراحی و پشتیبانی وب سایت

شرکت‌های متقاضی به منظور برای بهره‌مندی از حمایت‌های مربوط به خدمات طراحی و پشتیبانی وب‌سایت می‌توانند بخشی از هزینه‌های ثبت دامنه، میزبانی، طراحی و پشتیبانی وب‌سایت را پس از ارزیابی دریافت نمایند. ( کارگزار طراحی سایت مورد نظر شرکت‌های متقاضی می‌بایست شرکت رسمی بوده و به تایید موسسه برسد)

  • طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور
    شرکت‌های متقاضی به منظور برای بهره‌مندی از حمایت‌های مربوط به خدمات طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی می‌توانند بخشی از هزینه‌های طراحی و چاپ کاتالوگ، بروشور و عکاسی صنعتی را پس از ارزیابی دریافت نمایند. ( کارگزار طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی مورد نظر شرکت‌های متقاضی می‌بایست شرکت رسمی بوده و به تایید موسسه برسد)
  • مشاوره بازاریابی دیجیتال
    مشاور بازاریابی دیجیتال به منظور ارائه بهترین راهکارها برای بازاریابى و تبلیغات در فضای اینترنتی به شرکت‌های متقاضی ارائه می گردد.
  • مشاوره تهیه محتوای بین المللی جهت صادرات (شرکت های خلاق صادراتی)
    ارائه مشاوره تهیه محتوای صادراتی شامل ارائه انگلیسی به سرمایه گذار، تهیه محتوای انگلیسی سایت، تهیه محتوای کاتالوگ، بروشور و…
  • مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری
    مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری در زمینه های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان ، ایجاد بازار های جدید، ارتباط با مطبوعات، استفاده از شبکه های مجازی، برگزاری مراسم و ریدادها و … به شرکت ها و متقاضیان ارائه می گردد.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور به مدیرعامل شرکت پیامک ارسال شده است)

3- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
– مرکز شرکت های دانش بنیان (ویژه کلیه شرکت های خلاق)
– مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

نظر بگذارید